maanantai 25. elokuuta 2014

Nauru läks ja mamma sairastaa

Nauru oli ja meni, vein sen perjantaina kotiin Vantaalle. Tytöillä oli oikein kivaa, ne olivat perjantaina keskenään kun minä olin koulussa ja töissä. Pisin pätkä minkä olivat keskenään oli vajaa viisi tuntia. Maalasin jo kauhukuvia mitä ne ovat tuhonneet kotonani, tuskailin töissä työkavereille, että miksi ihmeessä jätin ne samaan tilaan. Sydän tykyttäen saavuin kotiin, peläten ties mitä. Mutta ei mitään! Koirat eivät olleet tuhonneet _mitään_ eivätkä sotkeneet, eivätkä mitään! Olin melkoisen ylpeä tytsyistä.


Väsy torstai iltana
Käytiin perjantaina ennen töitäni parin tunnin metsälenkillä, tytöillä oli kivaa, Naurulla varsinkin vähän liiankin kivaa.





Posetus <3


Mukavaa oli, kun Nauru kyläili :)

Perjantaina samalla kun vietiin Narin kanssa Nauru kotiin, harjoiteltiin Narin kanssa myös vähän agilityä eli putkeen menoa ja se myös nouti pari kertaa kapulaa. Nari oli kuitenkin hyvin väsynyt, joten treenit olivat todella pikaiset. Kivaa kuitenkin oli, loppuun käytiin pienellä lenkillä.

Minä itse olen ollut sunnuntain ja maanantain välisestä yöstä asti kipeä. Tarkoittaen, että Nari saa vähän huonosti lenkkejä. Eilen oltiin kuitenkin tihkusateessa melkein tunti metsässä ja heitin Narille keppiä ja lelua. Sillä oli hirmu kivaa ja se väsyi mukavasti, minun itse kun ei tarvinut juuri liikkua, kuinka kätevää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti